- Erhvervspsykologiske ydelser
- Terapi, udviklende samtaler og forløb
- Om
- Kontakt
- Praktiske forhold
- Kunder
Erhvervspsykologiske ydelser
Personlig kommunikation
Jeg kan hjælpe dig med at træne dine personlige virkemidler, give feedback, justere, øve til du føler dig mere modig og fri, til at gå med det, du ønsker
Vi kan arbejde med at opløse de emotionelle blokeringer, der bremser for din fri og sunde udfoldelse
Kontakt mig gerne, hvis du har brug for at arbejde med din personlige kommunikation og gennemslagskraft
Træning af effektiv kommunikation og gennemslagskraft
Her hjælper jeg ledere og medarbejdere med at træne forskellige kommunikations kompetencer
Via korte oplæg og en masse forskellige øvelser, trænes forskellige kommunikationsformer og man får anerkendende og udviklende feedback på både form og indhold
Kontakt mig gerne, hvis I har brug for at træne kommunikation og gennemslagskraft
Feedback
Hvordan og hvornår er feedback hjælpsom?
Her trænes ledere i at give konstruktiv, rettidig og meningsfuld feedback, både i relation til opgaver og adfærd, der er positiv og hensigtsmæssig, men også der, hvor opgaveløsning eller adfærd ikke er tilfredsstillende
Der skelnes mellem selvværd og selvtillid, og fokus holdes på, at feedback kun kan gives ud fra oplevet adfærd, og er mest effektiv, når modtageren selv har ønsket og erkendt hjælp til området
Der arbejdes ud fra en ærlig, anerkendende og løsningsfokuseret tilgang
Kontakt mig gerne, hvis I har brug for hjælp til at arbejde med udviklende feedback
Den vanskelige samtale
Med afsæt i ovennævnte metoder klædes ledere på til at håndtere vanskelige samtaler af forskellig karakter, f.eks.:
Vi arbejder med forberedelse ift. struktur, form, indhold og opfølgning, og skaber mulighed for at træne det emotionelt svære på ufarlig grund
Kontakt mig, hvis I har brug for hjælp til de vanskelige samtaler
Løbende udviklings- og statusdialoger
En af de ting, medarbejdere vægter højest ift. jobtilfredshed, er at man tilbydes løbende udviklende samtaler om job og karriere
Vi ved også, at generation YZ forventer hyppige, målrettede dialoger for at motiveres – hvor boomers går lidt længere på tanken
Millennials er hurtige og ønsker oftere monitorering og justering, end den traditionelle årlige medarbejderudviklingssamtale kan tilbyde
Disse udviklingsdialoger kan have mange former:
Jeg kan hjælpe med at revidere eller indføre strukturerede udviklende dialoger fra grunden og sikre, de hænger sammen med organisationens øvrige strategiske processer
Jeg kan bistå med at udvikle meningsfulde dialogmaterialer, som kan understøtte forberedelse og rammesætte samtalen
Jeg kan træne ledere og evt. medarbejdere i at mestre dialogen, så organisation, leder og medarbejder får optimalt udbytte af de investerede ressourcer
Kontakt mig gerne, hvis I har brug for hjælp til de løbende strukturerede samtaler
Udfyld formularen, og du vil blive kontaktet snarest
Administration:
Grebjerg 29, Gjøl
9440 Aabybro
Kontaktinformationer:
Mobil: 20 40 76 77
Email: lisbeth@holtlenskjold.dk